duminică, 9 mai 2010

amr 3



nu am cum sa opresc trecerea mea prin timp...chestia asta e ireversibila!
imi propusesem mai demult sa nu mai regret nimic din ceea ce voi fi facut...
acum regret ca am lasat timpul sa zboare pe langa mine, fara sa-l folosesc atat de mult cum mi-as fi dorit...
imi propusesem sa nu mai las niciodata ganduri nespuse....
acum regret ca am inca prea multe cuvinte in suflet pe care nu le-am spus...le-as spune acum pe toate deodata, dar asta nu ar schimba nimic... sa nu lasi niciodata cuvintele sa-ti zaca in suflet! spune-le cu prima ocazie ivita.... 
imi propusesem sa iubesc muuult de tot....
imi propusesem sa raman copil...
acum mai am doar putin pana cand nu o sa ma tin nici de promisiunea asta....

P.S: pozele sunt gasite intr-un pod, deci nu am pretentia de a cunoaste personajele..:D